Våren kan komme

converse01

Da jeg sluttet i jobben min før jul fikk jeg blant annet et gavekort som avskjedspresang. Siden det måtte brukes på et kjøpesenter i den byen jeg hadde jobbet var saken klar: Nye Converse-sko!

Jeg har så og si bodd i de gamle skoene mine. De ser fortsatt bra ut tross mye bruk, bortsett fra at tekstilet har løsnet her og der på baksiden. De skal likevel få være med litt til.

berlin16
De er ikke er det beste fottøyet når jeg skal gå MYE. Jeg burde hatt skritt-teller på de gamle Converse-skoa mine, da de virkelig har fått kjørt seg i Berlin, London, Praha osv.., og mine stakkars ben (OG hofter og rygg) har jamret seg hver gang ved dagens slutt. (Og derfor gikk jeg til innkjøp av skikkelige tursko til slutt.)

Men til hverdagsbruk synes jeg Converse er gull, jeg bruker som sagt skoene mye. Jeg valgte derfor også en nøytral farge, grå. Eller, lys Soletraveller grey, som Irish ville kalt dem. 🙂

Ahh…nå kan våren komme.

converse02

4 thoughts on “Våren kan komme

  1. Jeg har vel allerede shoppet for 20000 kroner denne måneden…:-/ På alt fra 4 treningssko (en til mannen da som nyttårsgava) en parkasjakke fra kari traa, 2 kjoler fra Tiger of sweeden….og resten treningsstuff til hjemmetrening siden jeg ikke trener på studio lenger. Men fra og med neste måned, når spinningsykkelen er i hus, skal jeg nok shoppestoppe jeg med…:-) Ble til at jeg shoppet mye denne måneden siden det er nå det har vært salg på alt…og selv om alt var billig, er jeg fortsatt 20000 kroner blakkere. :-/ Så shame on me for at jeg ikke følger denne shoppetrenden…før kanskje nå…`?

    Fin blogg…visste ikke om bloggen før nå.

    • Hei girl!

      Bloggen har ligget der en stund, men jeg har ikke fått fylt den med så mange innlegg som jeg først tenkte. Håper å bli flinkere nå 🙂
      Jeg trenger å drodle litt ved siden av alt som er Soletraveller.

      Det var da en god sum du har klart å lire av deg! 😀 Men så mye som du trener virker det jo fornuftig mye av det du har skaffet deg.
      Er det bare meg som synes at store summer går fortere ut av kontoen enn små? Jeg kjøpte kamera i høst. Jøje meg så fort terminalen reagerte dah! 😀

  2. Hei hei, hurricanetraveller!

    Skjønner det der med drodlinga: litt deiligt å skrive bare for å skrive uten at alt skal være så høytidlig eller komers (selv om det er viktig og da!)….behov er til for å dekkes….bekymrer meg aller minst for datalagringsdirektiv ditt og datt: det må være rom for personlig rom på nettet også! 😀 Og det er drodle nettsidene/bloggene som er gøy å lese og komme tilbake…. ; som ikke handler bare om å informere informasjonsunkies men som også gir rom for oss som bare vil reflektere og dvele litt per blogglesning…:-)

    Og ja, du har rett: treninga er alfa omega for meg, og jeg syntes økonomisk innvestering i hverdagen (her trening) er minst like viktig investering som andre mer long term drømmer som studier eller reiser eller gründerdrømmer osv. Hjemmetreninga er også i forhold til om jeg får babyer i hus en gang eller i neste år eller noe sånt; for da kan jeg ikke skylde på at jeg ikke har tid til å dra på trening når jeg har treningsapp i stua mi! Uansett ; alt koster! :-/

    Kamera er jo forståelig at det koster, spesielt med ditt bruk i forhold til hverdagen og jobben din!

    Livet koster, ingenting er gratis…eller som jeg liker å si til meg selv.

    Gjør som jeg vil, men husk å betale prisen…

    ….og litt tilbake til ditt innlegg: shoppe mindre klær er lett, men alt det andre er mindre lett å la være å shoppe: feks bøker…kjøper alt for mye bøker, som egentlig ikke er bra for skog og trær…Derfor prøver jeg å kjøpe mer e-bøker, som er mitt største forsett i år…

    • E-bøker er bra. Jeg er storforbuker av biblioteket for tiden, men på tur får det bli e-bøker. EN bok skal hvertfall være fysisk, men det er litt fordi jeg har et eget prosjekt rundt akkurat det. Tror jeg 😀

      Trener selv for tiden. Prøver å være flink. Har ikke så mange unnskyldninger for tiden så da er det bare å skifte om og svette ut. Føles godt. Kroppen responderer 🙂 Også sover man så godt om natten etterpå.

Legg igjen en kommentar

