Jeg begynner pent

Jeg kjenner at jeg har flere ideer til artikler jeg vil skrive her, men jeg ser at flere av dem går i hverandre, så jeg tror jeg skal prøve å flette dem sammen. Og det må jeg jobbe litt med for at det skal bli et resultat som kan være interessant å lese og ikke bare bli en oppramsende masse. Vel, jeg prøver hvertfall. 🙂

Idag regner det. Jeg våknet av en sildrende lyd jeg synes jeg ikke har hørt på lenge. Da jeg kikket ut var snøprinsessen min død! Da det første snøfallet i år kom dalende, var snøen ganske kram og jeg brukte noe av måke-energien på å rulle med en snømann istedet. Som ble til min egen egyptiske snøprinsesse med ankh på brystet.

Mens jeg sto der og formet hodet hennes kjente jeg hvor mye jeg savner å jobbe kreativt – med hendene og ikke bare en datamus. Jeg drømmer om en dag der jeg kan etablere et hjørne der jeg klatter på leire eller lager kreative ting til hjemmet. Eller maler en spennende vegg.

Det får vente. Irish og jeg har planer som kommer først. Det er rom for en tegneblokk i disse planene, men ellers må jeg nok være tålmodig og vente. Heller samle ideer og inspirasjon så lenge.

Én ting jeg vet jeg vil lage til i vårt fremtidige hjem er en uro av globuser slik som på bildet. *LIKER*!!!! 🙂

2 thoughts on “Jeg begynner pent

Legg igjen en kommentar

